ILK TATIL

8 Ağustos 2014 Tarihinde velirem11 Tarafından yayımlandı

IMG_4766Evde oturmaya pek alışık olmayan biri için bu kadar uzun süre evde kalmak; işin ucunda en kıymetlin olana bakmak olsa da bi yerden sonra epey sıkıntılı olmaya başlıyor. Bu sene hayatımda hiç tatile gitmemişim gibi tatil yapmayı iple çekip hep hayaller kurdum. Tabi bir sürü soru işareti ile birlikte. Yolculuk nasıl olacak, klima çarpar mı, hasta olur mu, güneş yanığı olur mu falan filan…

Klima açmak zorunda kalmamak ve sıcaktan bunalmamak için bebekle gidilecek en güzel tatilin Bodrum’ da olacağını düşündük ve yanılmadık da. Sanırım Duru büyüyene kadar tüm tatillerde Bodrum’ dayız. Günlerce yola çıkacağımız saatle ilgili düşündüm. Yok uyku düzeni bozulmasın yok yolda uyusun öyleydi böyleydi derken gece yola çıkmanın en mantıklı olduğuna karar verdim. Ta ki Veli gelip beni kandırıp akşam 6da yola çıkana kadar planım böyleydi :):) neyseki Duru arabayı seviyor. Uyuya uyuya gittik.

20140724_093302

ilk tatilimizi biraz rahatlamak için yanımızda bir büyükle gitmek istedik. Bunun için en uygun kişiler tabisi de kayınvalidemlerdi. 🙂 Onlar sayesinde aynen düşündüğümüz gibi baya rahat bir tatil yaptık. Sabah kahvaltı sonrası denize gidip öğlene kadar orada takılıyoduk.malesef Duru deniz kenarında çok uyuyamadı. Malum herkes çoluk çocuk eğleniyordu. O gürültüde o kadar uyuması bile mucizeydi. Biz de öğlen sıcağında odaya geçerek öğlen uykusunu sessiz sedasız odamızda hallediyoduk. Sonra saat 4-5 gibi havuza.
Duru’ yu tabiki de havuza sokmadık. Sadece denize birkaç teşebbüsümüz oldu. Sonra küçük havuzuna su doldurup kıyıda oynadık. Tam hayalimdeki tatil:) seneye buna kova kürek de eklenecek oh süper….

Yanımızda bizim için güneş sonrası, göz altı, gündüz, gece kremi gibi çeşitli kozmetikler varken Duru’ nun sadece pişik kreminin olması çok manidar:) güneş kremini bile otelden aldık. O derece…Doktorumuz 2 güneş kremi önerdi. Copper tone ve mustela… Söke ve Bodrum da bu iki markayı bulamayıp otelden Nivea’ nınkini aldık mı aldık… önümüzdeki yıl ne olur ne olmaz bir çanta ilaçla gidicem. Güneş kreminde iki markayı da bulucam. Bu arada Kendime haksızlık etmiyim ateşölçeri almıştım. Çok şükür hiç bir ilaca gerek kalmadan tatili bitirdik.
Tatilden musmutlu resimlerimiz de şu şekilde:

20140722_115959

?????

20140723_112805

????

20140724_093302

20140724_104218

????

20140724_104435

????

20140724_104615

????

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

nilinmeleği

biraz Nil'den biraz hayattan...

ipekseyhanpoyrazkarayel

Asla İdeallerinden Vazgeçme Asla! Never Give Up Your İdeals Never!

ruzgarligunlervegeceler.wordpress.com/

Bu blog, yazarı Görkem'in, dünyaya yedi hafta erken gelerek, kendi adını kendisi koyan oğlu Rüzgar’a hediyesidir.

renklipano

Product Review

Anne Hikayesi

Hikayesi Olanlar İçin...

Benim Renkli Hayallerim

En güzel, en özel günlerinizde buluşmak üzere…

Tamamen Atıyorum

Hatta sesli düşünüyorum...

birbebekgünlüğü

deneyimlerim,fikirlerim, önerilerim...

- Soydan Bey ve Oğulları -

Atlaspare ve Alazpare'nin babasından hikayeler...

Ask Masalı Photography

Hayallerinizin gerçeklestigi günler hayallerde kalmasın...

Taze annenin deneyimleri

Anne olmak dünyanın en güzel en zor işi...

DemirAnası

Demir gibi bebek Demir'in annesi bir gün blog yazmaya karar verir!

Hayat Büyürken

Acemi Annenin Paylaşımları

Nasıl Bir Hayat Yaşıyorum?

Geçmişte bırakamadıklarıma ve gelecek günlerime...

Sağlık Editörü

Sağlıklı sağlık saberleri

Blog

Organik Yaşam ve Annelik ve Bebek Bakım Üzerine

%d blogcu bunu beğendi: